Konflikter er en almindelig og naturlig del af kommerciel interaktion og oftest forankret i menneskelige faktorer såsom dårlig kommunikation, misforståelser og mistillid kombineret med modstridende interesser og uvillighed til at fokusere på modpartens interesser. Alle faktorer, der gør det svært at fokusere på den bedste kommercielle løsning, når der opstår tvister og konflikter. Større bevidsthed om, hvordan vi handler i konflikt, og hvilke værktøjer der skal bruges, når der opstår tvister og konflikter, kan bidrage til at reducere omkostningerne og konsekvenserne af konflikter i kommercielle spørgsmål.

Thomas speaker

Større bevidsthed om, hvordan vi handler i konflikter, kan bidrage til at reducere omkostningerne og konsekvenserne af konflikter og skabe det nødvendige grundlag for at løse dem, når de opstår.

Hos CPH Mediation & Negotiation er vi mediatorer og advokater, der er specialiseret inden for mediation forhandling og konfliktløsning.

Vi underviser i, hvordan man forhindrer de tvister og konflikter, som kan opstå i kommercielle forhold og internt i virksomheder, hvordan man reducerer antallet af tvister og konflikter og hvordan man bedst håndterer dem, når de opstår.

Vi giver udbyder kurser i, hvordan man forbereder og rådgiver om mediation rettet mod organisationer, virksomheder, advokater og virksomhedsjurister for at give indsigt i mediationsprocessen samt at udstyre deltagerne med de nødvendige værktøjer til at give deres medlemmer, klienter og beslutningstagere med den mest optimale rådgivning og bistand før og under mediationer.